Wróciłam

Kiedy zaczynałam pisać bloga miałam sporo planów, wiele nadziei, jeszcze więcej zapału i gdy wróciłam do początków okazało się, że produkowałam sporo wpisów. Większość z nich była o sobie i bardziej ten blog mógł być pamiętnikiem niż komukolwiek służącym czymkolwiek…Dziś o wiele mądrzejsza, z dużo większą dozą pokory wracam nie obiecując sobie nic. Stawiam realnejsze cele. Ci z Was, którzy czytali mnie wcześniej wiedzą, że aktywna pozostawałam na blogu Kreatornia Zmian i to się nie zmienia. Podczas tych kilku miesięcy napisałam wiele tesktów, z których jestem bardzo zadowolona, które wymagały wiele pracy, a które teraz są w dużej mierze najchętniej czytanymi. Wykonałam sporo pracy nad sobą, zmieniło się moje życie, zaliczyłam wiele upadków, wzlotów, a teraz znów z upadku próbuję się podnieść. Ot tak zwyczajnie, po ludzku. Bez lukru. Takie jest życie.

Czegoś jednak brakowało

Brakowało kawałka własnej podłogi. Tu na LD zawsze mogłam napisać bardziej z serducha, czasem mniej poprawnie, swoim nieco zagmatwanym stylem pisania, przez wiele osób uważanych za znacznie lepszy niż ten, który reprezentuję na Kreatorni Zmian. Kto co lubi 🙂 Ja lubię jedno i drugie, ale nie umiem zadowolić się jednym. Więc jestem znów. Jak marnotrawny syn powracam. I na ten początek pokazuję Wam to MOJE KIEDYŚ, z początku tego bloga i MOJE DZIŚ, kiedy powracam. Czy jestem już najlepszą laską w okolicy? Nie. Czy nadal walczę? Tak. To nie jest ani początek, to nie jest koniec, to wciąż jest środek albo jakiś punkt między startem a metą. Choć coraz częściej towarzyszy mi myśl, że meta nie istnieje. No chyba, że na zawsze utracę swój oddech. W najbliższym czasie nie zamierzam jednak więc…achoj przygodo 🙂 Kamila is back 🙂

porównanie bok2

 

5 thoughts on “Wróciłam

Skomentuj

