I w koło Macieju

Kolejna wizyta u nowego lekarza. Kolejne 3 stówki pękły. Kolejny raz diagnostyka i kolejny raz wszystko się zobaczy. Dziś dowiedziałam się, że jest 12 typów zespołu policystycznych jajników + z niemiecka Pan Profesor powiedział, że wygląd mam androgenny: włosy, skóra, budowa ciała itd itp. No ale trzeba zrobić niestety badania. Muszę dodawać, że prywatnie? Sporo badań. Zastanawiam się ile stówek pęknie?

unnamed3

Nie brać mam nic czyli w sumie spoko, bo od miesiąca znów sama wszystko odstawiłam i broń Boże nie można używać Laktacytu lub Lactacytu (nie wiem jak się pisze, bo nie używam). To tak na marginesie mi rzekł Pan Doktor, bo „Wysusza, szkodzi i zamiast przywracać florę bakteryjną, zaburza ją”. O! Tyle nowości. A nie! Zapomniałam dodać, że dziś okulistka stwierdziła zakażenie bakteryjne w oczach mych. Po dwóch tygodniach chodzeniami z nim wreszcie wiadomo o co chodzi. Jabyście mieli permanentnie czerwone oczy, ciągle zmęczone, ból w nich i nasilone ropienie to można podejrzewać bakteryjki. Latem lubią hulać.

A tak w ogóle to chcą mi ręce opaść. Tak bardzo chcą mi opaść. Do samej ziemi. I chętnie bym im pozwoliła. Bo te policystyczne są jakie są, a ja mam się z nimi raczej słabo biorąc pod uwagę, że straciłam pół włosów. No, ale niech mi ktoś powie co mi to da, że pozwolę im opaść?

Więc przyszłam do domu. Zjadłam pomidory z mozarellą, do tego łyżkę masła orzechowego 95% i za jakieś 30 minut będę ćwiczyć i będę pracować na lepsze jutro. Taki mam plan. Choć mi się nie chce.

Poniżej dla osób o silnych nerwach kilka fotencji wypadających Kamilowych włosów.

unnamed

Skomentuj

