Po prostu działaj!

index– Kamila, Ty chyba mało sypiasz, co? – zapytał mnie dzisiaj mój nowy współlokator.

– Wiesz co…ostatnio mam taki czas – powiedziałam. Na szczęście jestem przed urlopem 🙂

– Wczoraj wróciłem bardzo późno, a Ty nie spałeś. I wstałaś bardzo wcześnie.

Faktycznie. Taki czas. Mniej snu. Dużo działania. Gdy sobie to uzmysłowiłam przypomniało mi się kilka zdań. Gdzieś przeczytanych, zasłyszanych. Motywują. Chce się działać i walczyć:

  • o zdrowie,
  • o piękne, wysportowane, sprawne ciało,
  • o swój rozwój,
  • o bogactwo,
  • pieniądze,
  • możliwość podróży, kształcenia się, rozwijania,
  • o lepszy start dla dzieci,
  • o wyeliminowanie z życia wielu problemów, które napotykają człowieka, który nie pracuje nad sobą,
  • o bycie lepszym człowiekiem,
  • o bycie najlepszą wersją siebie dla mężczyzny, którego kocham,
  • o posiadanie zasobów by pomagać innym.

Co mam dziś w głowie?

„RÓB WSZYSTKO CO MOŻESZ, W OKOLICZNOŚCIACH W KTÓRYCH SIĘ ZNAJDUJESZ Z TYM CO MASZ, CO MOŻESZ WYKORZYSTAĆ”

„SZUKAJ ROZWIĄZAŃ, A NIE PROBLEMÓW”

„JEŚLI CHCESZ OSIĄGNĄĆ TO CZEGO NIE MAJĄ INNI. MUSISZ ROBIĆ TO CZEGO ONI NIE ROBIĄ”

„NIE BÓJ SIĘ PORAŻEK. UPADAJĄC UCZYSZ SIĘ WSTAWAĆ SILNIEJSZYM. WIESZ TEŻ CO NIE DZIAŁA”

„PODEJMIJ DECYZJĘ. NIEPODWAŻALNĄ. TRZYMAJ SIĘ JEJ”

„NIE PRZYJMUJ, ŻE MOŻE SIĘ NIE POWIEŚĆ”

„NIEZALEŻNIE OD WSZYSTKIEGO IDŹ DO PRZODU. CZOŁGAJ SIĘ. PEŁZAJ. NIE STÓJ. NIE LEŻ. DZIAŁAJ”

„ŚWIAT JEST W CIĄGŁYM RUCHU. NIE MOŻESZ STAĆ, BO MOŻESZ PRZEGAPIĆ NAJLEPSZE SZANSE”

 

Skomentuj

