Nie odpuszczę!

Doba ma 24h i tak się składa, że ilość czasu w tej dobie, kiedy siedzę na tyłku w domu i coś robię ograniczyła się do…no nie wiem, ale chyba zera. Spotykam się z ludźmi, biznesowo i mniej biznesowo. Trochę gonię, próbuję złapać nową srokę za ogon. Nie wiem na ile się uda. Zobaczymy. Aaaaa i WALCZĘ!

Zdrowie mi się znów sypie. Łysieję. Walczę, naprawde walczę by jednak coś na tej głowie zostało. No i nie poddam się nawet jak mi te włosy lecą jak szalone i niestety połowy już na głowie nie mam. Nie poddam się mimo, że mi leptyna robi psikusy i chodzę głodna choć zjadłam posiłek. Nie poddam mimo, że oczy ciągle przekwione, nie wiadomo z jakiego powodu (może jakaś alergia) i ciągłe od nich bóle głowy mam. Nie poddam się choć jestem zmęczona i nie odpuszczę mimo, że odczuwam senność po zjedzeniu węglowodanów. Bez nich natomiast mózg również nie funkcjonuje jak należy.

Ja po prostu się uparłam! I jestem w stanie na chwilę obecną zginąć w tej mojej upartości, ale…

TO JA KREUJE SWOJE ŻYCIE. MÓJ WYGLĄD, FINANSE, ROZWÓJ, STYL ŻYCIA, RELACJE Z LUDŹMI.

JA WYBIERAM Z KIM, DLACZEGO, KIEDY I GDZIE.

I OSIĄGNĘ SWOJE.

SERIO! Inaczej niech mnie publicznie zlinczują, niech stracę twarz, niech Kamila Urbaniak będzie po prostu na zjadliwych językach ludzi, którzy chętnie by mnie taką zatruwająca się zobaczyli.

Tylko, że problem polega na tym, że NIE DAM NIKOMU TEJ SATYSFAKCJI!!!

Za jakiś czas wstawię tu zdjęcie z płaskim brzuchem, który będzie mnie cieszył jak prezent gwiazdowy za dzieciaka. Wstawię zdjęcia sylwetki bez cellulitu, sylwetkę fit! Moją sylwetkę fit!!!

One thought on “Nie odpuszczę!

  1. Może jako wspomagacz w tych „trudnych” chwilach spróbowała by Pani jakieś Mate green Hierbas lub Las Flores. Zawierają one wiele składników, które potrzebuje nasz organizm aby normalnie funkcjonować

Skomentuj

