To nie jest moda dla grubasów

Za gruba na swoje dawne, mniejsza ubrania. Za szczupła na te z najgorszego momentu swojej wagowej historii. Zresztą te największe już dawno w szafie nie wiszą, półek nie zapychają. Nastał moment środkowy. Krytyczny. Znacie to? Taki, że naprawdę trzeba to przyznać, przepłakać, przewkurzać.  Nie mam się w co ubrać! Nie mam się w co ubrać!

Wygenerowało to potrzebę odwiedzenia odzieżowych sklepów. No to poszłam, zobaczyłam, wróciłam i nie zwyciężyłam. Chyba.

Dostrzegłam, że absolutnie wszystko jest za kuse, za obcisłe, za krótkie, za cycki, a przed pępek, za szerokie i w ogóle takie oversize, ale nie dla grubasów. To jest takie oversize dla osób szczupłych. Przypominam sobie, że bluzki odkrywające pępek nosiło się za moich gimnazjalnych czasów czyli dobre ponad 10 lat temu. What comes around goes around można by rzec. W opozycji do mody oversize dla szczupłych mamy oczywiście obciślaki spodniowe, bluzkowe, spódnicowe, topowe, szortowe i jakie jeszcze chcecie. Na pewno takie się znajdą. A jakby tego wszystkiego było mało to jakość tej odzieży mogłaby spokojnie być przyrównana do jakości podłogowych szmat (nie od Jana Niezbędnego!).

No więc poszłam ja- Kamila do przymierzalni. Ja i moje 75 kg. Ja z nieco większym biustem niż średnia w społeczeństwie, z nieco większym tyłkiem i nieco większym brzuchem. Nogi akurat mam szczupłe więc pomijam. Przymierzyłam mnóstwo rzeczy i mam takie jedno wielkie nic. No może  nie do końca, bo coś tam jednak nabyłam. Szorty, 2 sensowne bluzki. Tak między Bogiem a prawdą jednak…Trudno być seksowną i wyglądać korzystnie zaopatrując się w to co proponuje modowy świat. NIech brzmi to jak brzmi, ale ciężki jest los grubasa. Tak dosłownie ciężki i tak w przenośni.

Planuję i pracuję nad lekkości czego i Wam życzę.

P.S. Dzisiejsze jedzenie Pani dietetyk. Śniadanie czyli omlet owsiany z melonem i wiórkami kokosowymi. Na obiad był makaron razowy z brokułami, suszonymi pomidorami, pomidorkami koktajlowymi i fetą (no nie mam zdjęcia, a byłoby naprawdę piękne).  Kolacja: kurczak w ziołach z sałatą, truskawkami, melonem i ogórkiem. O!

IMAG0546 IMAG0548

Skomentuj

