Najszybsze śniadanie świata + wskrzeszam ten blog

Będzie krótko. Najkrócej. Nic sobie nie obiecując, nie obiecując Wam, próbuję po raz kolejny wskrzesić ten blog. Brakuje mi pisania tutaj. Ot tak, po prostu. 13 minut po północy stwierdziłam, że w sumie nic nie szkodzi się zalogować i to zrobić.

I dodając coś dietetycznego-lifestylowego. Przed chwilą zrobiłam najszybsze śniadanie świata. Tak! Śniadanie.

Co potrzebujemy? Jogurt naturalny, płatki owsiane (lub inne według uznania) i suszoną żurawinę (niesłodzoną). Płatki (u mnie 4 łyżki) zalewam jogurtem, wsypuję2 łyżki żurawiny. Przykryłam folią kubek i zostawiam na noc poza lodówką. Po kilku godzinach płatki będą miękkie. Ja wstanę, wszamię je, odczekam aż się ułoży to śniadanko i zacznę ćwiczyć. Taki plan. Zgodny z wyzwaniem z Kreatorni Zmian. 

 

2 thoughts on “Najszybsze śniadanie świata + wskrzeszam ten blog

  1. czyki zwykla owsianka na jogurcie 🙂 jadam taka codziennie ale robie ją rano, nie przygotowuje wieczorem. no i zeecodowanie daje wiecej dodatkow 🙂

Skomentuj

