Kreatornia zmian

Moi Drodzy, mój LD (lifestyledietetyczki) zaniedbywałam. Do tej pory zaniedbuję. Kajam się, wstydzę, trochę katuję, że może niewystarczająco się staram, ale….Wciąż pracuję nad sobą, nad organizacją mojego życia by więcej czasu móc poświęcać w przyszłości na bloga, na rozwój w wielu obszarach mojego życia, na realizacje swoim planów, pomysłów. Kiedyś wspominałam, że uparty ze mnie człowiek i dopnę swego. Marzenia są po to by je realizować. Raz już podążałam drogą jakiegoś marzenia, życie zweryfikowało nieco moje plany. Odwróciło się o 180 stopni, ale niczego nie żałuję.

Gdy los zamyka przed nami drzwi Pan Bóg otwiera okno. Jedno z moich małych marzeń właśnie się zmaterializowało. Pomysł pojawił się około 2 lat temu, a od jakiegoś czasu wymagał poświęcenia większej uwagi. I tym sposobem wraz z dwoma koleżankami dietetyczkami stworzyłyśmy miejsce, które nazwałyśmy Kreatornią Zmian. O zmianach będzie. O podążaniu ku lepszemu. O tym w co mocno wierzymy czyli o zmianie nawyków. W wielu sferach życia. O naszych walkach, o tym co testujemy by eliminować złe nawyki. O tym co robić by kształtować nowe, dobre. Na naszych przykładach i doświadczeniach pisać będziemy. Zapraszam Was gorąco. Tam będzie się na pewno działo coś. Właściwie codziennie 🙂

I tak na koniec mój alternatywny ulubieniec na polskiej scenie muzycznej. Pan po prawie co to wybrał pasję do muzyki. Idzie pod prąd. I ja chcę. I ja będę!

Skomentuj

