Dietetyczki w podróży

Moi Drodzy ruszył projekt „Dietetyczki w podróży”. Wraz z Emilką uruchomiłyśmy funpage i bloga o naszej podróży do Azji. Wprawdzie póki co będziemy dzieliły się naszymi przygotowaniami do niej, rozmyśleniami i tym co przyjdzie do głowy nie mniej jednak zapraszam Wam bardzo, bardzo serdecznie do śledzenia. Mam nadzieję, że znajdą się duszyczki, które nas polubią i będą słały w świat znaki, że istniejemy. Chcemy tym samym móc pracować nad realizacją pewnych celów i marzeń pośrednio związanych z podróżą. Pomysłów mamy naprawdę sporo i mamy ochotę ciężko pracować by udało się je zrealizować. Dodam, że to wszystko nie pozostanie w oderwaniu od żywności i naszego spojrzenia na nią. Możecie o tym przeczytać zresztą w dzisiejszym, pierwszym wpisie na blogu 🙂 Polukrowałyśmy trochę i napisałyśmy jakie jesteśmy fajne również:)
Zachęcam Was też do śledzenia funpage. Więcej się tam dzieje niż u mnie. Zapewniam Was 🙂 Obiecuję również, że i tu się szykują zmiany i reaktywacja, bo ostatnio blog jest bardzo zaniedbany.  Jesteśmy tutaj na fb  bardzo, bardzo podekscytowane wszystkim. To naprawdę się dzieje :))))
7 thoughts on “Dietetyczki w podróży

  1. Fajnie ze coś się tu będzie działo, zaglądam często mam w ulubionych. Zapraszam tez do mnie ja dopiero zaczynam wiec rady kogoś takiego jak ty będą dla mnie bezcenne.

Skomentuj

