Last week mobile mix #3

Ten tydzień obfitował w życie towarzyskie i imprezy. Nie tylko juwenaliowe. Przyjechało do Polski kilka osób z mojego Erasmusa (program wymiany studenckiej na jakiej byłam w Turcji 1,5 roku temu). Bawiłam się świetnie znów czując powiew tamtych niesamowitych doświadczeń i cudownego czasu. Wszystkie osoby, które studiują i mnie czytają WYRUSZAJCIE NA ERASMUSA. Korzystajcie ze wszystkich możliwych wymian, praktyk, internshipów itd. To niezapomniane chwile, mnóstwo nowych ciekawych ludzi z innych krajów, totalnie innych kultur. 
Co do juwenaliów to dinozaury z Lady Pank absolutnie zmiażdżyły mnie i moje towarzystwo na koncercie. By the way spotkałam się z pewnymi osobami z czasów gimnazjum, których nie widziałam całe lata. To niesamowite, że nadal mamy milion tematów do rozmowy i nadal bawią na te same rzeczy. 🙂
Wracając do Lady Pank. Klasyka ich muzyki połączona czasem z elektroniką i dźwiękami muzyki współczesnej, rozrywkowej, można by rzec, że momentami klubowej. Niesamowite i totalnie zaskakujące! Reszta koncertów czyli Gooral, Happysad, Dżem, Hey też były niesamowite 🙂
Włóczenie się po mieście w nocy wchodzi mi w krew. Kocham oglądać miasto nocą, które żyje. Tych wszystkich ludzi mniej lub bardziej pijanych. Korzystających z życia. Wychodzących z domu i cieszących się mimo, że może w ich życiu nie jest łatwo. Carpe diem! Rozpiera mnie entuzjazm i czuję się niewyobrażalnie szczęśliwa. Wypełnia mnie to szczęście i radość po same końce palców.
Na zdjęciach również coś co nazywa się quiche (czyt. kisz) zjedzone na szybko w kawiarni, koktajl jabłkowo-cytrynowy z miodem oraz sałatka z truskawkowym dressingiem. Bardzo mocno ograniczyłam białko w diecie i uczę się funkcjonować na dużej ilości warzyw i owoców. Dziś mija 14 dzień bez słodyczy! Jedyną słodkością w moim życiu są teraz owoce i łyżeczka cukru do kawy, która zaczyna być nawet przy tej łyżeczce BARDZO SŁODKA! No i najsłodsze są doświadczenia. Np. to żeby pojeździć sobie na torze imprezy Shell-V Nitro Plus nocą na segway’u 🙂
 
KOCHAM ŻYCIE! 
KOCHAJCIE SWOJE I ŻYJCIE JAKBY MIAŁO NIE BYĆ JUTRA.
CIESZCIE SIĘ Z TEGO DARU.
 CIESZCIE SIĘ ZE SPRAWNYCH RĄK I NÓG, 
OTWARTEJ GŁOWY PEŁNEJ POMYSŁÓW I ENERGII, 
KTÓRA MOŻE PRZY ODROBINIE CHĘCI ZAMIENIĆ SIĘ W RZECZY PIĘKNE, INSPIRUJĄCE, POŻYTECZNE.
5 thoughts on “Last week mobile mix #3

Skomentuj

