Last week mobile mix #1

Lubię tego typu wpisy u innych bloggerek. Postanowiłam, że i ja Was takimi uraczę od czasu do czasu, a może częściej? Zobaczymy 🙂
 
W ostatnim tygodniu przeczytałam „Małego Księcia” by przypomnieć sobie po raz kolejny, że dorosłość czyni nas w pewnym stopniu ułomnymi i powinnam częściej przypominać sobie to co kocham w dzieciach. Literaturę również. Dział się też u mnie mały crafting. Robiłam coś o czym szaaaa, ale miałam przy tym niezły fun. Piłam kawkę z kimś kogo uwielbiam, w ładnych filiżankach do tego wszystkiego nigdzie się nie spiesząc. Coraz bardziej cenię momenty kiedy nie muszę patrzeć na zegarek tylko po prostu rozmawiam i cieszę się chwilą. Z tą samą osobą jadłam pyszną sałatkę z rukolą i fetą. Sfotografowałam wszystkie przewodniki podróżnicze, które z Emilką zamówiłyśmy z Lonely Planet. Czyż nie wyglądają cudnie? Gdy myślę o naszej podróży jestem podekscytowana, ale i przerażona. To już całkiem niedługo? Kilka miesięcy i już. :)))  Oprócz tego leżałam na trawie porośniętej jakimś fioletowym kwieciem, które sprawiało radość z racji samego rozkwitnięcia i dania znać „Hej! Jest wiosna”. A na samym dole w lewym rogu macie komodę zrobioną przez mojego cudownie uzdolnionego znajomego. Jest piękna i niepowtarzalna. W sam raz do dziecięcego pokoju. Niech żyje kreatywność! A ja zapraszam Was na facebooka Michała. Na zamówienie robi również ramki na zdjęcia, torby i inne rzeczy. A tutaj filmik z making of owej komody. 🙂
4 thoughts on “Last week mobile mix #1

  1. uwielbiam "Małego Księcia", najlepsza książka na świecie i daje wiele do myślenia! 🙂 i sałatka przepysznie wygląda.. ;)Zapraszam:)http://zrobcosdlasiebie.blogspot.com/

Skomentuj

