Melduję się

Moi Drodzy znów mnie tu nie ma od jakiegoś czasu. Żyję i mam się dobrze. Trochę poległam, bo nie umiałam zorganizować się wystarczająco dobrze by napisać jakiś post. Ubolewam, ale z drugiej strony pracuję ciągle, a po pracy sprawdzam raporty z konkursu „Zdrowo jem, więcej wiem”. Tak zupełnie naturalnie jak człowiekowi czasem nic mi się nie chce i na nic konkretnego nie mam ochoty. Dużo natomiast myślę, staram się ubogacać swoje życie wewnętrzne. Zmieniać myślenie tam gdzie czuję, że jest nieprawidłowe i nie prowadzi do mojego szczęścia i satysfakcji. To praca ciężka, ale najbardziej wartościowa ze wszystkich.

„Zmień swoje myśli a zmieni się Twój świat”. Ja jestem tego przykładem. Próbujcie i nigdy nie poddawajcie się. Zmieniajcie ograniczające Was przekonania, a świat da Wam wszystko czego Wam brakowało. :)))))
3 thoughts on “Melduję się

Skomentuj

