Motywacja w obrazkach cz.2

Polubiłam motywacje w obrazkach. Wszystkie te kobiety są prawdziwe i to jest cudowne. To nie są zdjęcia wyretuszowych panienek. Nie są idealne choć do ideału może dążą.  Czemu motywują?  Bo gdy się waży za dużo, jest się grubym i człowiek czuje, że tak już pozostanie ktoś pokazuje, że to wszystko nieprawda. I nie chodzi o brak motywacji u mnie. Może Wy macie taki moment? Może te zdjęcia Was podniosą na duchu? Mam nadzieję. JA WIEM, ŻE WSZYSTKO LEŻY W NASZYCH RĘKACH! I choć wiele razy wygląda to tak jak na obrazku obok to warto. Dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Dla zdjęcia z nas ciężaru tysiąca ograniczeń, które narzucamy sobie w naszym umyśle. Dla zdjęcia ograniczeń, które stawia nasze ciało. 



12 thoughts on “Motywacja w obrazkach cz.2

  1. Zdecydowanie 100x bardziej wolę takie zdjęcia niż te wszystkie retusze w gazetach itd. Dzięki takim dziewczyną mam wiarę, że mi również się uda. Brawa dla nich!

Skomentuj

