Motywacja w obrazkach cz. 1

Są takie dni podczas odchudzania kiedy człowiek myśli, że jemu to już nic nie pomoże i będzie zawsze wyglądał źle. Na milion procent! A już na pewno nie będzie dobrze na tyle by być z siebie zadowolonym. Ja miewałam takie stany. Ba! One były chyba wręcz dość powtarzalne u mnie. Stopowały mnie. Sabotowały działania. Nie mogę powiedzieć, że wyeliminowałam je w 100%. Nadal zdarza mi się pomyśleć (choć naprawdę ekstremalnie rzadko), że mój brzuch skazany jest na bycie takim odstraszającym nawet jeśli będę ćwiczyć. Myślenie takie odbiera energię i chęci do jakiegokolwiek działania. Nie polecam 🙂 Udaje mi się je pokonać na szczęście. Po prostu wiem, że to nie jest prawda. Nie będę się rozwodziła czemu. Dla mnie w tej chwili jest to tak oczywiste jak słońce za dnia i gwiazdy w nocy na niebie. Dobrze jednak jest czasem swoją wewnętrzną siłę i przeświadczenie uzupełnić o zewnętrzne bodźce motywacyjne. Polecam przyglądać się, podziwiać i uwierzyć, że te osoby na tych zdjęciach zapewne myślały jak Ty czyli nie wierzyły w siebie i swój sukces, czuły się źle, sabotowały działania, miały milion wątpliwości i jeszcze więcej potknięć, niepowodzeń. Tylko, że to właśnie te wątpliwości, potknięcia czy nawet porażki wyznaczają nasz sukces bądź jego brak. Zostawiam Was z garścią tych metamorfoz. Przyjrzyjcie się im. Nie po łebkach! Tak naprawdę. Z sercem. Poczujcie radość tych dziewczyn z sukcesu, ale i trud, frustrację i niecierpliwość w drodze do osiągnięcia jego.

 

5 thoughts on “Motywacja w obrazkach cz. 1

  1. Motywacja jest mega ważna:) Mnie motywuję mój chłopak sam chce mieć leprze ciało na wakacje a ja przecież widząc jego efekty nie mogę być gorsza:)

Skomentuj

