Niech ktoś dla mnie zrobi internety

Chyba miałabym ochotę się pożalić trochę, bo zwyczajnie w świecie internet mamy do dupy o ile w ogóle go mamy. Już drugi dzień większość nie ma go wcale, kilka ma na 2 minuty by potem nie mieć znów i tak w kółko. Tego posta piszę z problemami. Na kilka razy. Dosłownie. W ciągu całego dnia. Właśnie po milionowej próbie udało mi się załadować zdjęcie z mojej okolicy. Niech ktoś mi internety zrobi 🙂

Byłyśmy dzisiaj na zakupsach małych. Sklep nazywa się KIWI :)) Widać go na zdjęciu po prawej stronie (zielonawy budyneczek). Ceny są różne i chyba nie ma sensu rozpisywać się o tym teraz. Jak już zorientuję się bardziej w temacie to coś naskrobię. Kupiłyśmy dzisiaj podstawowe artykuły typu olej, cukier, mąkę, chleb, warzywa mrożone, wodę na butelki żeby było z czego zrobić ciężarki, jajka i kilka innych rzeczy.

Udało mi się też dzisiaj ćwiczyć. Wczoraj przyjechali znajomi i siedzieli do późna więc o ćwiczeniach obie z E. musiałyśmy zapomnieć. 6 dni nie ćwiczenia dało się odczuć. Już wiem, że brakowało mi tego 🙂 Lubię te 30 minut dziennie kiedy się po prostu człowiek spoci dla zdrówka i sylwetki. 

Byłam też dziś w pracy niecałe 5h. Póki co jestem na świeżo więc nie chcę mówić nic. Wkurzenie miesza mi się trochę ze zmęczeniem i monotonią zajęcia. Oprócz tego, że od stania i wyrywania tulipanów boli mnie odcinek lędźwiowy i nieco kolana. 

Chciałabym powiedzieć, że brakuje mi śledzenia blogów i czytania Waszych wpisów. Nie mam możliwości komentowania tego co piszecie, bo ciągle coś nie tak z tym netem. Mam nadzieję, że sprawa się rozwiąże i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam Was ciepło choć jest tu – 18 stopni 🙂
6 thoughts on “Niech ktoś dla mnie zrobi internety

Skomentuj

