Zobaczyć te dźwięki nie było mi dane

Miał być inny tekst, ale będzie spontan. 
Ze mną zawsze tak jest. Kocham jakiś zespół lub jakiś rewelacyjny właśnie odkryję. Myślę o nim, po czym wertuję internet w chęci znalezienia koncertu. By przekonać się, że właśnie go ominęłam. W ostatnim czasie przydarzyło się to mnóstwo razy, ale nic nie pobije dnia dzisiejszego. Słucham odkrycia czyli Balkan Beat Box. Przychodzi E. i mówi, że ten język w którym śpiewają (kawałek Joro Boro) coś jej mówi. Szukamy co to za język. Trafiamy na Fb zespołyu bym mogła zobaczyć, że WCZORAJ GRALI W WARSZAWIE!!!! Wku***** się, bo ile razy tak może być? Zaraz chyba to pójdę zabić cardio z Body revolution!
A skoro już w temacie jesteśmy to powiem Wam, że właśnie wpadłam na pomysł kolejnego wpisu 🙂 Tak! Ten właśnie teraz zakończę. Tak trochę z tyłka można powiedzieć, ale z drugiej strony czemu nie? Przecież to moje myśli nieuczesane 🙂
Tymczasem mieszanka wybuchowa folku, muzyki bałkańskiej, cygańskiej, elektronicznej i już sama nie wiem czego jeszcze dla Was. Takie smaczki, że ach 🙂 Uwielbiam powrót do korzeni. Gra mi w serduchu etno i folk dzisiaj mimo, że z elektroniczną muzyką zmieszany.

2 thoughts on “Zobaczyć te dźwięki nie było mi dane

  1. w poniedziałek robiłam jedynie morfologię, lipidogram planuję zrobić jakoś w drugiej połowie grudnia, jem tak około 2 miesięcy, pewnie martwi Cie wysoka zawartość cholesterolu i tłuszczu w tym co jem hmm, ale jak np. czytam wypowiedzi ludzi na forach odnośnie diet low-carb to oni są nic tylko szczęśliwsi, zdrowsi i cholesrterol mają w normie, ja sama czuję się lepiej na takiej diecie niż ubogiej w cholesterol i tłuszcze zwierzęce, chyba że Twoje zmartwienie dotyczy czegoś innego 🙂

  2. ja naprawdę nie chcę się spierać i proszę, nie próbuj mnie zniechęcić, wszystkie książki traktujące o low-carb – Kwaśniewskiego, Atkinsa, Lutza czy Marka Sissonsa, mają dla mnie więcej sensu niż jedzenie zgodnie z obowiązującą piramidą żywienia i rzeczywiście, jak jest zbyt dużo białka w diecie – to nie jest najlepiej, ale jedyną zmianą jaką tu zrobię będzie zwiększenie tłuszczów w miejsce białek… poza tym hipoteza tłuszczowo-cholesterolowa została już jakiś czas temu obalona… badania na pewno będę robić co jakiś czas, jak będą wskazywały na pogorszenie stanu zdrowia – to na pewno będę zmieniać dietę i szukać innych rozwiązań

Skomentuj

