Czy naczynia krwionośne mogą być zabójcze? MEGA WAŻNE WIDEO!

Dziś będzie wideo. I nie jest to wideo, które możesz po prostu olać. To jest wideo, które powinien obejrzeć każdy człowiek. Powinno być puszczane w telewizji, metrze i sama nie wiem gdzie jeszcze. To wideo, które uzmysłowi Ci, że Twoje życie w dużej mierze zależy od Twoich naczyń krwionośnych. TAK! Od naczyń krwionośnych. Nie możesz zlekceważyć tych BEZCENNYCH INFORMACJI, KTÓRE SĄ W NIM PRZEKAZANE. Nie spotkałam się jeszcze nigdy z taką prezentacją owego tematu, która byłaby tak czytelna, świetnie wygłoszona i dodatkowo profesjonalna z punktu widzenia medycyny. Jeśli czytasz ten blog to znajdź te 20 minut w ciągu najbliższego dnia lub tygodnia i obejrzeć to wideo! Jesli nie zależy Ci na Twoim zdrowiu i życiu oraz Twoich bliskich to olej. Ale nie wracaj do mnie na ten blog. Po prostu nie wracaj! Ja nie chcę mieć czytelników automatów, którzy nie zastanawiają się nad tym co tu prezentuję. Ja chcę Ci dać coś wartościowego, coś co zmieni Twoje życie. Tu nie ma żartów. To jest cholernie ważny przekaz. 


Co możesz zrobić każdego dnia by nie rozwinął się u Ciebie rak?
Jak duży wpływ ma dieta na rozwój wielu chorób?
Jak powstrzymać angiogenezę żywnością?
Czy żywność jest naszym lekiem? Czy potrzebujemy leków proponowanych przez koncerny farmaceutyczne?

Ja uważam, że sposób w jaki autor przekazał temat jest czytelny. Jeśli go nie rozumiesz to odtwarzaj to wideo kilka razy, setki razy, zatrzymuj, ale zrozum te procesy i ich wagę!

***
Dzisiaj przyjechałam do domu rodzinnego ostatni raz przed wyjazdem do Norwegii. Nie będę pisała na blogu aż do niedzieli. Macie czas na zapoznanie się z tym postem i z tym filmem. Naprawdę chciałabym poczytać później Wasze opinie, odczucia. Mam też plany co do zorganizowania pewnej akcji na blogu, ale o tym później. Trzymajcie się ciepło i dbajcie o swoje zdrowie. 🙂

3 thoughts on “Czy naczynia krwionośne mogą być zabójcze? MEGA WAŻNE WIDEO!

  1. Ciekawy film (zwłaszcza że temat jest mi bardzo bliski) przypomniał mi o książka o diecie antyrakowej(niestety nie pamiętam autora) tam też była zawarta bardzo podobna lista produktów 🙂 Wierze że jesteś tym co jesz, więc zwracajmy uwagę na produkty wpływające pozytywnie na nasze zdrowie.

Skomentuj

