Mam fejsa! :)

źródło
Do czytającym wypociny me!
Mam fejsa i nie zawaham się go użyć. 🙂 Jak jesteście ciekawi co tam wrzucam to zapraszam do polubienia. Dzisiaj zabawiłam się z E. (moja przyjaciółka i kompanka wyprawy do Norwegii) w make life harder albo make life easier i nie jestem pewna w które bardziej. 🙂 Piszemy mgr i w przerwie musiałyśmy dać upust naszej fantazji i przegrzanym szarym komórkom. 🙂 Czas mnie goni, bo wyjazd już za 2 tygodnie więc jakiś konkretny post pojawi się jutro. Może zdarzyć się, że będzie mnie tu trochę mniej, ale nie odchodzę. Będę blogowała. Wkręciłam się. 🙂
Czekam na jakieś interakcje z czytelnikami poza blogiem właśnie na fejsie. Będzie mi łatwiej. Chciałabym też móc Was chociaż trochę poznać. Wy mnie też będziecie mogli może od nieco innej strony. Np. właśnie takiej mało poważnej jak dzisiaj 🙂  Serio, serio czekam. 🙂
2 thoughts on “Mam fejsa! :)

Skomentuj

