Będę robolem!

źródło
Stało się. Wypowiedziane we wrześniu przeze mnie słowa zmaterializowały się : „Będzie nas to kosztowało wiele stresu, ale uda się”. I udało! Nie ma odwrotu. Nawet bilet został kupiony.

Ważne dla Was są marzenia? Macie je? Realizujecie? Na co jesteście w stanie się zdecydować i co poświęcić dla nich?

JA BĘDĘ ROBOLEM! Będę grzebała się w fizycznej pracy. Po 5 latach studiów. I jakoś mnie to nie hańbi. Nie boli. Ani się nie wstydzę. Ba, cieszę się jak dziecko! 🙂

Od grudnia wita mnie NORWEGIA ze swoimi cudownie wysokimi zarobkami, które pozwolą mi zrealizować największe marzenie jakie mam w tej chwili. 🙂


Marzenie kilkumiesięcznej podróży.
źródło
Marzenie o włóczędze po Azji i być może Australii, Nowej Zelandii czy Papui Nowej Gwinei.
Marzenie o plecaku na plecach, o piciu wody kokosowej prosto z kokosa, o tych wszystkich ludziach spotkanych po drodze. O rajskiej plaży i niegasnącym uśmiechu ludzi, którzy nie znają tego co niesie ze sobą życie na Zachodzie i  z zachodnią mentalnością.
Marzenie o wolności we włosach, zapachu nieskażonego powietrza i surowej naturze nietkniętej przez człowieka.
Marzenie o trudzie i niewygodzie by sprawdzać swoje możliwości.
Marzenie o znalezieniu siebie i nauczeniu się o sobie jeszcze więcej, pełniej.
Marzenie o powrocie z moją przyjaciółką w zgodzie i umocnioną więzią między nami. 
W zdrowiu i energii by dzielić się ze światem sobą, moimi pomysłami i radością. 
źródło
Tak! Będę robolem. A dzięki temu już jedną nogą jestem na kontynencie azjatyckim. Achhhhhh rozmarzyłam się. 🙂 Leżę sobie właśnie na plaży, z niebiańsko czystym piaskiem i wodą, popijam drinka z palemką i czuję jak serce wyrywa mi się z piersi. 


Kocham życie! :))))))
Moje serducho śpiewa :)))
 
14 thoughts on “Będę robolem!

  1. o raaaju, jak tu pozytywnie! Gratuluję pracy, w takiej Norwegii sama mogłabym być robolem! Zresztą gdziekolwiek indziej też! Marzy mi się Hiszpania i jakieś plantacje, Holandia i choćby lilie też mogą być! Każdy wyjazd niesie za sobą mnóstwo plusów, sama czekam aż skończę studia i ruszam! 🙂 Pozdrawiam ciepło!

  2. A to o tym u mnie pisałaś, że coś się musi wyjaśnić ? ;)Gratuluję tej Norwegii i już zazdroszczę tej pięknej natury, która Ciebie tam przywita. Ja raczej nie chciałabym tam mieszkać na stałe, ale na jakieś krótkie wakacje bym się wybrała :)Fajne masz to marzenie. Życzę Tobie, żeby się spełniło 🙂

  3. Tak o tym. Nie będę mogła wziąć ze sobą po prostu żadnych hantli itd. Muszę polegać zatem na treningu z ciałem. Pewnie będę miała możliwości zwiedzić Norwegii, bo nie będzie czasu na to przez 4 miesiące, ale kiedyś tam na pewno zawitam w tym celu :)Dziękuję za życzenia oczywiście 🙂

  4. Zazdroszczę! Norwegia jest niesamowitym krajem, zresztą wszystkie kraje skandynawskie mają w sobie to coś. Byłam kilka razy w Szwecji, chciałabym kiedyś wyjechać tam na dłużej.Marzenia masz cudowne i wierzę,że uda Ci się je spełnić!A wody kokosowej prosto z kokosa też bym się napiła… 😉

Skomentuj

