podsumowanie miesiąca # 1 cz. 2 + cele na kolejny miesiąc

Takie były cele. A oto co udało się zrealizować.
1. Schudnąć 5 kg.  
Schudłam 0,5 kg i straciłam 17 cm w obwodach. Nie płaczę. Jest się z czego cieszyć 🙂

2. Pouczę się angielskiego na etutor co najmniej 12 godzin zegarowych. 
Uczyłam się 16 h i 39 min.

3. Ukończę 30 days shred Jillian Michaels. 
Przyjmuję, że 33 dni to nie jest jakieś wielkie odstępstwo więc tak, ukończyłam 30 days shred.
4. Codziennie będę twistowała 10 minut.
Nie było codziennie, ale twistowałam raczej regularnie. 

5. Co tydzień wyznaczam sobie „wyzwanie tygodnia”
Zrobione!

6. Ukończę 1 miesiąc „White plan”
Musiałam porzucić ten plan z przyczyn przyziemnych: brak butów i ból kolan, naciągnięty mięsień itd. 

7. Przeczytam przynajmniej 4 książki. Przeczytałam w całości „Kodeks wygranych. X przykazań człowieka sukcesu” Krzysztofa Króla, „Opanuj swój metabolizm” Jillian Michales. Oprócz tego zaczęte mam 10 innych książek (SICK!!!). „Bloger” Kominka niestety został zagubiony i muszę dokończyć na komputerze. Wygląda to źle i jestem zła, że doprowadziłam do takiego stanu rzeczy jak na załączonym obrazku.

źródło

W związku z tym rezygnuję na chwilę obecną z wyzwań tygodnia przekształcając je w jedno duże wyzwanie czyli dokończenie czytania maksymalnie dużej ilości książek do końca listopada. W tym celu mam już moją motywację. Otóż kupiłam ostatnio pozycję widoczną obok. I nie mogę zacząć jej czytać dopóki nie będę czytała równocześnie maksymalnie 3 książek, bo nie ma się co łudzić. Ja nie umiem czytać tylko jednej książki w tym samym czasie.


8. Napiszę 15 stron pracy magisterskiej. 
W tej kwestii poniosłam sromotną porażkę. Nie chce mi się dołować więc na tym zakończę. 

A oto cele na LISTOPAD

1. Kontynuować dietę, która mi służy. Nie jeść węglowodanów na wieczór. Wystrzegać się słodyczy.

2. Pozostać aktywną fizycznie. Ćwiczyć w domu co najmniej 5 razy w tygodniu z jakimś wybranym programem. Oprócz tego w miarę możliwości spacerować, chodzić na basen itp.
 
3. MAGISTERKA! Absolutny priorytet. Maksymalnie ograniczam czas na wszelkie aktywności i podporządkowuję wszystko pisaniu pracy. 

4. Nadal wstawać wcześnie.  

5. Dokończyć czytać maksymalnie dużo rozpoczątych książek w ramach wyzwania miesiąca. 

6. Iść do teatru, kina i jakiegoś wybranego muzeum. 

7. Kontynuować regularne prowadzenie bloga, bo sprawia mi to przyjemność i coś w końcu od życia muszę mięć 🙂

8. Tajemnica o której dowiecie się wkrótce 🙂 

9. Kochać siebie i się nie poddawać choćby nie wiem co!

 

 

8 thoughts on “podsumowanie miesiąca # 1 cz. 2 + cele na kolejny miesiąc

  1. Świetnie Ci poszło:) Co do pracy, to doskonale Ciebie rozumiem, też zawsze miałam z tym problem.. pomyśl sobie, że jak szybciej się za to zabierzesz tym szybciej będziesz wolna:) Choć wiem, jakie to trudne:) Powodzenia!

  2. bardzo fajna opcja – te podsumowania i cele, coś jak moje 101 w 1001. Jeśli pozwolisz, to zrobię zgapę? ;)))BTW. ja też nic nie robię w związku z moją magisterką – nie jesteś sama :*

Skomentuj

