Wyzwanie tygodnia # 5 + piosenka tygodnia :)

Dzisiaj szybki wpis. Wyzwanie tygodnia to ZRÓB COŚ NOWEGO. To może być ugotowanie czegoś, pójście w nowe miejsce, kupienie czegoś nowego, spróbowanie jakiejś rzeczy/czynności, której do tej pory się nie próbowało. I wsio 🙂 Zdam relację po zakończeniu. A czemu takie wyzwanie tym razem? Po pierwsze dlatego, że mam TE dni i aktywność fizyczna niestety jest mniejsza i nieco boląca. W TE dni bowiem bolą mnie plecy i naprawdę trudno ćwiczyć z bólem. Po drugie chciałam, aby to było coś przyjemnego. A żeby nie było sucho tak to mam dla Was piosenkę, która siedzi mi w głowie non stop i którą nucę 🙂 Co mogę powiedzieć więcej? Chłopaki mają dystans do siebie i świata. 🙂 Ubawiłam się 🙂 Kto zna szychy blogosfery to można je tam również zobaczyć 🙂

* edit: coś nowego mam zrobić codziennie czyli 7 razy 🙂

8 thoughts on “Wyzwanie tygodnia # 5 + piosenka tygodnia :)

  1. Ja takie wyzwanie powinnam mieć co tydzień. Jak już lubię jakiś smak pizzy, jakiś lokal, trasę, którą idę do pracy, to nie szukam nic nowego w obawie, że będzie niesmacznie, dłużej będę szła itd. A szkoda, bo mogą mnie omijać fajne rzeczy. Pomyślę o tym wyzwaniu. Raz w tygodniu to niedużo 🙂

  2. Też u siebie ich linkowałam 😉 Hit tej jesieni.Na mojej byłej uczelni jeden z nich ma prowadzić wykład o Monitorowaniu Internetu, więc jak znajdę czas to z czystej ciekawości się tam wybiorę. No chyba, że okaże się, że będzie to samo co na Blog Forum Gdańsk, to nie wiem czy będzie mi się chciało 🙂

  3. He he, przecież nie oczekuję, że przeczytasz całego mojego bloga 😉 Tak, tylko mi się przypomniało, że u siebie też ich mam ;)Już nie studiuję, dlatego napisałam na mojej byłej uczelni 😉 Edukację na razie zakończyłam. A studiowałam na UE we Wrocławiu finanse i bankowość oraz zarządzanie.

Skomentuj

