Poniedziałkowy wieczór idealny?

Blog z kategorii lifestyle? Tak jest! Raczę Was dzisiaj właśnie takim moim wieczornym lifestyl’em. 
Tydzień zaczął się iście cudownie 🙂 Oprócz tego, że dzisiaj wraz z przyjaciółką uśmiałam się do utraty tchu, skończyłam wcześniej pracę i zrobiłam zakupy to ugotowałam również zupę krem z kalafiora z migdałami 🙂 Pierwszy raz w życiu 🙂 Pychooooottttttttaaaaaaaaaa 🙂 Spałaszowałam na kolację 🙂 A teraz słucham ROXY.FM i audycji Pablopavo Tramwaj z Pragi

źródło
źródło

Praga to dzielnica Warszawy, w której mieszka Pablopavo. A kto to taki? Cholernie utalentowany gość, grający na polskiej scenie muzycznej głównie raggamuffin (ragga) czyli takie energetyczne reggae 🙂 Nawijaczem jest w najbardziej rozpoznawalnej i najlepszej w tej chwili kapeli ragga w Polsce. Kapela nazywa się „Vavamuffin” i pałam do nich miłością wielką i niekończącą się. Nie wiem na ilu koncertach byłam. Nie zliczę. A Pablopavo? Cóż to też jest niekończąca się miłość i zachwyt nad tym jak się rozwinął, jak stara się wsadzać swoje 3 grosze w rozwój kultury w Polsce, pisze świetne teksty, nawija z prędkością tysiąca słów na minutę, wszechstronny muzycznie i do tego jest cholernie inteligentny, szarmancki i uprzejmy. Wiem, bo go poznałam i miałam okazję rozmawiać. :))))  Kiedyś o nim więcej napiszę, no bo czemu niby nie? 

I tak sobie słucham muzyki. Rozpływam się. By potem zrobić ćwiczenia i na koniec dnia położyć się do łóżka z książką. Zdaje się bowiem, że odkryłam perełkę 😉 Na dniach chciałabym też wreszcie napisać Wam o mojej diecie. Chociaż nie ukrywam, że miałam w planach uruchomienie cyklu postów o zespole policystycznych jajników. Nadal czeka też na mnie dokończenie kwestii witaminy C i jej megadawek. Dostrzegam też potrzebę uświadomienia niektórych o źródłach określonych makroskładnikach: białko, tłuszcz, węglowodany w produktach spożywczych. Wszystko jednak po kolei. Jakoś muszę to w sensowną całość ułożyć. 🙂

A na koniec pojedziemy z Pablopavo i jego różnorodnością muzyczną. Aaaa i błagam Was przesłuchajcie 3 kawałka z kolei czyli „Stój głuptasie” z repertuaru Earl Jacob’a :)))) Nie da się nie uśmiechać 🙂
 
Technikę gęby to mojej przyjaciółki dzieci uwielbiają :)))) Włączają i nawijają 🙂  To ten kawałek poniżej.

6 thoughts on “Poniedziałkowy wieczór idealny?

  1. Zupa krem z kalafiora z migdałami? Nigdy nie słyszałam o takim cudzie, ale wierzę na słowo, że jest bardzo smaczne:) Czekam w takim razie na ten post dietetyczny!Co do muzyki, to niestety nie moja bajka, z tych klimatów słucham tylko Mariki:)

Skomentuj

