Wyzwanie tygodnia 4

Wyzwanie tygodnia przez moje przeziębienie zostało przesunięte. 3 dni nie robiłam nic by zacząć znów od poniedziałku/ Powiem Wam, że z wyzwaniami tygodnia to akurat miło jest zaczynać właśnie z początkiem tygodnia.

W tym tygodniu stwierdziłam, że skoro brzuch i plecy są moim największym problemem powinnam pracować nad nimi. Wymyśliłam, że będę robić codziennie bonus do programu Boba Harpera, a mianowicie AB transformation. Wszystko trwa 12 minut włącznie z wyciszeniem organizmu i rozciągnięciem mięśni. Niektóre ćwiczenia modyfikuję by było mi łatwiej. Powody są dwa: 
  • po pierwsze mam dość duży brzuch i słaby do tego wszystkiego, skutecznie utrudnia wykonywanie wielu ćwiczeń,
  • po drugie borykam się od dosyć dawna z problemem bolących pleców, które są dodatkowo obciążone przez duży biust itd. Mięśnie moich pleców są naprawdę, naprawdę słabiutkie.

źródło

I powiem Wam, że o ile brzuch daje rade o tyle plecy krzyczą „NIEEEEEEE”. Muszę więc modyfikować ćwiczenia by móc spać w nocy spokojnie, a nie budzić się z powodu bólu w kręgosłupie lędźwiowym co zdarza mi się….bardzo często. 

W planach mam przedłużenie tego wyzwania na dłużej, co najmniej na miesiąc.W nadziei, że pojawią się satysfakcjonujące rezultaty. 🙂

6 thoughts on “Wyzwanie tygodnia 4

  1. Program jest dodatkiem do normalnego programu cwiczeń dla osób początkujących a chcą schudnąć. Trwa 12 minut i angażuje głównie mięśnia brzucha mając za zadanie je rozwinąć. Ćwiczenia są różne i można je łatwo modyfikować. Wszystkie wykonywane w siadzie lub w pozycji leżącej, często ze stopami opartymi na ziemi tylko piętami aby było ciągłe napięcie mięśni. Trudno mi powiedzieć więcej, bo ja nie wiem dokładnie jak te ćwiczenia się nazywają ale np jest siad, składamy ręce przed sobą jak do modlitwy i przekładamy z boku na bok dotykając podłogi a potem robimy nimi np. ruch kajaka 🙂

Skomentuj

