Jest ładnie :)

Źródło
Dzisiaj się namęczyłam. Oj tak. Czemu? Ano dlatego, że strasznie nie podobał mi się wygląd mojego bloga. Nie mogłam wręcz na niego patrzeć, ale nie bardzo wiedziałam jak mam zmienić go na ładniejszy. Przysiadłam więc i stwierdziłam: „Nie ma opcji. Muszę coś z tym zrobić.” I zrobiłam 😉 Jako absolutne zero blogowe nie wiedziałam, co z czym, jak i dlaczego. Dałam radę jednak 😉 Teraz przyjemniej patrzy mi się na to co do Was piszę i jak to wygląda. Mam nadzieję, że osoby, które wcześniej tu zaglądały zobaczą różnicę. Zależało mi na przejrzystości, schludności i prostocie. Widoki dynamiczne to zapewniają, ale niestety nie można nic do nich dodawać. Zdecydowałam się na prosty szablon. 
Zależało mi także na takim wyglądzie bloga, który by nie męczył Waszych oczu podczas czytania. Oprócz tego znalazłam kilka dodatków, które zwróciły moją uwagę. Dodałam kalkulator BMI oraz widgety z wieściami z USA: pierwszy to artykuły na portalu WebMD, a drugi to doniesienia National Institute of Health (Narodowy Instytut Zdrowia). Niestety wszystko jest po angielsku, ale wiem, że wiele osób zna ten język na tyle by zrozumieć takie artykuły. A jeśli nie to może to dobry sposób na dowiedzenie się czegoś ciekawego i poprawę umiejętności językowych? Gorąco Was zachęcam do tego! 🙂
Ulepszanie tego bloga i dopieszczanie daje radość 🙂 Choć nadal jest trochę do zrobienia w tym temacie teraz mogę spać spokojnie. Estetka ze mnie okropna w takich przypadkach. I wreszcie mogę pokazać ten blog przyjaciółce nie wstydząc się jego wyglądu (buziaki Patinko :* ).

I niech ten blog rośnie, a ja chcę sobie po prostu powoli maleć (wagowo!) 🙂
Skomentuj

