Podsumowania 1 tygodnia + wyzwanie tygodnia nr 2

Wczoraj minął tydzień odkąd postanowiłam pisać bloga, codziennie ćwiczyć i generalnie zmieniać swój mało aktywny tryb życia. Zrobiłam wcześniej postanowienia, ustaliłam cele, wszystko spisałam i oto co z tego wyszło w tym tygodniu 🙂
 
DIETA I AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
  1. Codziennie robiłam 30 days shred. Niezależnie od tego jak późno wracałam do domu, jak bardzo byłam zmęczona i ile miałam obowiązków
  2. Codziennie 10 minut spędzałam na twisterze.
  3. Codziennie robiłam 3 serie brzuszków, każda po 40. Tym samym w 100% zrealizowałam moje pierwsze wyzwanie tygodnia. 🙂
  4. Oprócz tego zrobiłam w czwartek  7-minut treningu cardio z pierwszej fazy Body Revolution Jillian Michaes. Killer!!! Na razie nie na moją kondycję na pewno, ale jestem w trakcie poszukiwania jeszcze jakiegoś treningu. Zastanawiam się nad pierwszą płytą Ewy Chodakowskiej. Ćwiczyłam już z nią i efekt zadowolenia i radości po odbytych ćwiczeniach był ogromny więc może znów zacznę? Problem mam tylko jeden z Ewą. Nudzi mnie 😦 Muzyka jest za mało energetyzująca, ona mówi za spokojnie. Ja wolę muzycznego kopa, krzyki, podniesiony głos. Dlatego tak bardzo pasuje mi Jillian Michaels. Nic nie mam do Ewy z całą pewnością. Wydaje się być szczerą osobą, która kocha życie, ludzi i chce dać im to co najlepsze w sobie ma. Tylko tak spokojnie. Po prostu chyba chodzi o to, że ja jestem raczej energiczna, głośniejsza, bardziej ekspresywna. Rozwiązanie widzę tylko w tym, że ćwiczyłabym z nią maksymalnie 2 razy w tygodniu.
  5. Byłam na godzinnych zajęciach jui-jitsu połączonych z elementami samoobrony prowadzonymi przez Agnieszkę Chlipałę. Bardzo fajne zajęcia. Dużo zabawy i naprawdę się spociłam.Miałam ochotę się zapisać na te zajęcia, ale kolejne problemy z hormonami powodują, że kasa musi zostać odłożona na badania.
  6. Oprócz tego trzymam dietę. O diecie napiszę Wam w najbliższym czasie.
  7. Odbyłam też 2 marszobiegi. Jutro kolejny (white plan zaczął się od poniedziałku, a nie tak jak reszta rzeczy kilka dni wcześniej). Niestety martwią mnie moje stawy, scięgna i naciągnięty mięsień. Podczas wczorajszego marszobiegu (14 min biegu, 16 min marszu) trochę mocniej je poczułam. Tym samym myślę intensywnie nad butami. Choć to co niżej mówi mi: „Kup te buty”!!!!
ROZWÓJ
1. Zrobiłam 187% materiału przeznaczonego do nauki z angielskiego w tym tygodniu.
2. Dokończyłam czytać 1 książkę.
3. Robiłam sumiennie wpisy na blogu.
4. Przeczytałam niestety tylko 3 artykuły do magisterki. Muszę popracować nad lepszą organizacją w tym temacie. Niestety w mojej pracy często coś wypada i idę do niej na X godzin (nigdy nie wiadomo ile) i wtedy zaplanowane działania na dany dzień idą w łeb w dużej mierze, bo po powrocie do domu nie da się wszystkiego już zrealizować.
5. Projekt „wczesne wstawanie” – we wrześniu wstałam 17 razy o godz. 7.00 (dodam, że pracuję jakby na pół etatu więc nie muszę wstawać tak wcześnie np. do pracy czy na uczelnię), 11 razy wstałam w godzinach między 8 a 10. Z tym, że o 10 około dwa razy, w tym po weselu. Poczyniłam ogromne postępy, bo zawsze lubiłam spać. O tym projekcie napiszę również parę słów w oddzielnym wpisie.
A z taką myślą rozpoczynam kolejny tydzień :))))
 
A teraz WYZWANIE TYGODNIA NR 2
 
CODZIENNIE ZROBIĘ 200 PAJACYKÓW (DODATKOWO, POZA TYMI Z 30 DAYS SHRED)
A Wy robicie sobie takie wyzwania tygodnia/dnia/miesiąca? Może macie jakieś fajne pomysły, ja chętnie bym się zainspirowała 😉 No i czy polecacie jakiś trening do robienia w domu?
Pozdrawiam.
Udanej soboty! 🙂
3 thoughts on “Podsumowania 1 tygodnia + wyzwanie tygodnia nr 2

  1. O wow ale plan, pogratulowac:-)ja staeiam poki co na ewke i troche cwiczen silowych oraz diete i to mi w zupelnosci wystarcza by byla oczekiwana redukcja 🙂 dzis na wadze pojawila sie z przodu piatka

Skomentuj

