Wisienki tygodnia #6

1. Mnóstwo plików rysunkowych, ćwiczeń i zabaw rozwijających dzieci i uczących o żywności możecie pobrać z tej strony. Absolutnie marzy mi się taka strona internetowa po polsku. Z naszymi własnymi, dostosowanymi do polskich potrzeb rysunkami, zabawami i ćwiczeniami. Jeśli macie dzieci, opiekujecie się nimi bądź macie po prostu z nimi kontakt zachęcam do skorzystania. Jest zabawa i nauka z jednym. Nie tylko o żywności, ale również można zapoznawać dzieci z angielskimi słówkami.
A może znalazłby się ktoś kto chciałaby taką stronę współtworzyć?
2. Coraz więcej Pań interesuje się bardziej ekologicznymi sposobami utrzymywania domu w czystości. Tutaj możecie znaleźć proste recepty na wykorzystanie cytryny w gospodarstwie domowym.
3. Jednym z moich marzeń na liście do zrealizowania jest podróż…rowerem. Gdybyście mieli podobne zachęcam do posłuchania audycji na temat tego jak się do takiej podróży przygotować, jaki rower wybrać itd. Ostrzegam, że audycja jest bardzoooo długa.  Warto jednak!

Zdjęcie tygodnia

4. Przyszła wiosna i do lata już blisko. Bardzo blisko. Mam chęć zrobić sobie takie japonki. :)
5. Szalenie prosty i tani sposób na to by pięknie udekorować stół na wiosnę. Cudo!  Natomiast jedzenie przy takim jak ten? Cóż. Jestem przekonana że nie odeszłabym od niego na krok. Wszystko to na cudownym blogu 79 ideas.
6. Gdybyście chcieli zasmakować w chlebie to możecie na blogu Smakowity Chleb. Ilość wariacji na jego temat zaskakuje. Znajdziecie tam przepisy na chleby na zakwasie, drożdżach, bezglutenowe, z dodatkami np. earl grey’em.
8. 10 przemówień na TED.com dzięki, którym lepiej zrozumiesz nowotwory.
10. Radość tygodnia to nowy wygląd bloga :) Ten cukierkowy był obrzydliwy. Musiałam mieć naprawdę niedocukrzenie kiedy go robiłam ;) Wybrałam też zdjęcie na którym wyglądam po prostu pięknie i się do Was uśmiecham. Dążę do tego by znów ważyć chociaż tyle co na tym zdjęciu. Po mojej twarzy zawsze widać czy przytyłam. Gdy chudnę to się znacznie wyszczupla.
11. Dwie piosenki, które katowałam w ostatnich dniach to Power of Trinity „Chodź ze mną” i Luxtorpeda „Autystyczny”.

12. Książka. O nas kobietach i relacjach damsko-męskich. Nie jest to typowy poradnik choć rad w nim sporo ze względu na to, że Barbara Kasprzycka pyta o rozwiązania pewnych problemów. Oparta jest w całości na doświadczeniu Lwa-Starowicza. Polecam.

Miłego popołudnia Moi Drodzy :))

2 thoughts on “Wisienki tygodnia #6

Dodaj komentarz

